Jeg vil alltid ha en ny computer!

Jeg kan ikke gå inn i en elektronikk butikk uten å ønske meg en ny computer. Jeg vil ha alle! Og jo flatere og sterkere, jo bedre 🙂 Er det noen andre som har det på samme måten? Jeg vet at andre har det med alt ifra klær, til bakeformer og biler. Når de ser en ny må de bare ha! For meg dreier dette seg altså om data. Alt rundt data, og ikke bare selve datamaskinen. Men når det kommer til data, er det utrolig mange ting å snakke om! Her har jeg funnet et video om hvordan man lager billige datamaskiner i India!

Dette innlegget ble publisert i Data. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

