Ny data?

Hvaslags data har du? En bærebar eller stasjonær? Liten eller stor? Jeg synes det er vanskelig det der med å gå ut og kjøpe seg en ny data… Hvordan vet jeg liksom at jeg kan stole på at de i butikken vet best for akkurat meg? Det er ofte at jeg ønsker jeg hadde hatt litt mer kunnskaper om datamaskiner. Men det beste jeg kan gjøre er vel å lese litt forskjellige reviews på nettet og slikt. Jeg vet at det er mange blogger som handler om de forskjellige datamaskinene, men ofte så bruker de så veldig tekniske ord som jeg bare ikke skjønner.

Dette er et godt eksempel på noe jeg overhodet ikke skjønner meg på!

Dette innlegget ble publisert i Data. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Ny data?

  1. Jeg har en Del, 13tommers laptop.
    Vurderer å gå for stasjonær når jeg flytter til Norge så jeg kan game litt.. Er ikke så bra på laptoper liksom ;p
    Enig med deg at det er vanskelig å velge.. Har det slik selv..

    Lykke til da! (:

Legg igjen en kommentar

